maandag 19 juli 2010

Lijst!!

Alooha,

Ik ga vannacht op vakantie en omdat LL net de laatste namen bekend heeft gemaakt, is het tijd om de eindlijst te gaan maken. Eind Juli komt LL met het blokkenschema, maar dan ben ik in Zweden, Denemarken, Noorwegen, Duitsland, Tjechië of Slovenië. Als ik terug ben van vakantie zal het volgende bericht waarschijnlijk iets zijn zoals: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah WAAROM?!?!
Want de kans is groot dat alles wat ik wil zien tegelijk wordt gepland. Zoals Grace Jones en Arctic Monkey tegelijk met Peaches vorig jaar. Heel lullig.

Goed, ik ga het zo verdelen:
Moet ik absoluut zien, wil ik graag zien, als er niets beters is.
En dan alphabetisch, ofzo.

Moet ik absoluut zien:
Band of Skulls
Blood Red Shoes
Die Antwoord
Fool's Gold
Hot Chip
Laura Marling
LCD Soundsystem
Local Natives
Major Lazer
The XX
Under Great White Northern Lights (als dat past in het programma)

Wil ik graag zien:
Air
Caribou (hoewel dit waarschijnlijk niet wordt wat ik hoop dat het wordt.)
FM Belfast
Groove Armada
Imelda May
Pendulum
Queens of The Stone Age
Tame Impala
The National
Villagers
Wallis Bird

Misschien, kan leuk zijn:
Chase & Status
Dr. Lektroluv
Fat Freddy's Drop
Jaga Jazzist
Katzenjammer
Moss
Mumford & Sons
Massive Attack
The Bloody Beatroots
The Specials

Als er niets beters is:
Band of Horses
Beach House
Broken Bells
Ed Rush
Ting Ting's
Yeasayer

Dus, de rest hoef ik in principe niet te zien. Die vind ik óf niet leuk, óf heb ik al gezien en hoef ik niet nog eens te zien, óf ik vind het wel leuk, maar niet om live naar te gaan kijken, dan ben ik óf bang dat het tegen gaat vallen, óf denk ik dat de zanger(es) niet kan zingen, óf denk ik dat het heel saai wordt live.
Maar mochten jullie nu denken: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?!??! Hoe de fuck kun je ... vergeten/niet willen zien?!?!??!?!!?!?!?!?! Laat het dan vooral weten.

Li xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten